© Daretoo 2008-2017

Alle content op daretoo.nl, in onze nieuwsbrieven en andere uitingen is auteursrechtelijk beschermd. Natuurlijk mag je er naar verwijzen, een artikel samenvatten of er uit citeren. Vermeld dan wel de bron en de url www.daretoo.nl of een werkende link naar het artikel.

Wil je een artikel geheel of gedeeltelijk overnemen en gebruiken voor eigen doeleinden, dan kan dat alleen na voorafgaande schriftelijke toestemming. Stuur in dat geval een mail naar info [at] daretoo.nl We bespreken dan of en hoe je de content kunt gebruiken.

Heb je deze toestemming niet en we ontdekken dat onze content is gekopieerd*, dan brengen we een tarief van
€ 0,36 per woord in rekening voor de periode dat de content zonder toestemming is gebruikt. Tevens eisen we in dat geval verwijdering van de content. De kosten voor het verwijderen en van een eventueel door ons aangespannen juridische procedure zijn volledig voor rekening van degene die de content zonder toestemming heeft overgenomen en gebruikt.

*Hiervoor gebruiken we een softwaretool.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Online training uitgever vinden

Online training uitgever vinden


Benader de juiste uitgevers en zorg voor de beste indruk van je manuscript.

Lowbudget marketing ideeën voor starters

Lowbudget marketing ideeën voor starters


Veel startende ZZP’ers storten zich op social media in de hoop dat ze daarmee met weinig tot geen kosten een marketingslag voor hun bedrijf kunnen maken. Maar daar kleven een aantal nadelen aan.
Kiezen voor een marketingmiddel op basis van de financiën betekent dat je een reëel gevaar loopt dat je voor een niet-optimaal middel kiest. Terwijl je juist marketingmiddelen zou moeten kiezen op basis van mogelijk rendement. En die keuzes voer je vervolgens systematisch door in je marktbewerking.

Dat gezegd hebbende, zijn er verschillende middelen die je tegen lage kosten kunt inzetten, die nogal eens over het hoofd gezien worden. Ik heb ze gerangschikt naar marketingactiviteit, zodat je snel kunt beoordelen welke middelen je niet optimaal benut.

Creëer een onvergetelijk personage

Creëer een onvergetelijk personage


Romanschrijfster Carla de Jong laat in het aprilnummer van Schrijven Magazine zien hoe je in drie stappen een onvergetelijk personage creëert. Want waarom spatten sommige personages van het papier en leiden andere karakters een vreugdeloos tweedimensionaal bestaan? Carla de Jong reikt je drie manieren aan om personages te scheppen die daadwerkelijk tot leven komen.

Checklist voor jezelf beginnen

Checklist voor jezelf beginnen


Ben je nu in loondienst en overweeg je om voor jezelf te beginnen, dan word je waarschijnlijk geplaagd door allerlei onzekerheden. Om orde in de chaos te helpen scheppen, kun je onderstaande checklist gebruiken.
Daarnaast is het misschien ook praktisch om je te abonneren op de gratis nieuwsbrief voor ZZP'ers in oprichting, waarin we veel kennis delen.

Marketing bootcamp

Marketing bootcamp


Herken je dit?

  • Je weet welk aanbod je in de markt wilt zetten,
    maar je worstelt met alle marketingacties die daarvoor nodig zijn.
     
  • Je wilt een website die echt overtuigt en voor je werkt,
    maar weet niet goed waar te beginnen en hoe je dat voor elkaar krijgt.
     
  • Je weet dat social media je kunnen helpen,
    maar je vraagt je af hoe zet ze nou echt effectief inzet zonder dat het zeeën van tijd kost.

Dit soort vragen blijven knagen en maken je onzeker. Op zijn tijd maak je je zelfs zorgen. Want je hebt omzet nodig en je moet de concurrentie het hoofd bieden. Die zorgen leiden je af van wat je echt wilt: klanten bedienen en genieten van je ondernemerschap.

Maar het kan ook anders.

Meer artikelen